Inlägg: 2557145
Sv: A proposito de nada
Peja: apropå Umegård så undrar man vad han gör i ettan. Gör man nästan 70 poäng i J20 och även poäng för Modos A-lag så borde han varit ett hett villebråd för många HA klubbar.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: Håller med men han tillhör fortfarande Modo och gissningsvis ville man hitta en lösning med stor roll i vettig geografisk närhet. I Björklöven hade man inte kunnat garantera mycket speltid. Östersund kanske inte var intressant av någon anledning och de flesta andra alternativ finns i Småland.
Hoppas själv på att Brynäs diskuterat med Modo att kunna plocka in honom som ersättare vid skador.
Hoppas själv på att Brynäs diskuterat med Modo att kunna plocka in honom som ersättare vid skador.
+ 3