Sportbladet
Inlägg: 2557344
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}:
Mora höjer sig alltid när de möter Leksand. Men visst är det pinsamt av Leksand.
Tyvärr är det försäsong och det kan inte dras någon växel av det.
Jag hoppas fortfarande att LHC blir årets superflopp och åker ut. Leksand har för bra lag för att kunna bli inblandad.
Mora höjer sig alltid när de möter Leksand. Men visst är det pinsamt av Leksand.
Tyvärr är det försäsong och det kan inte dras någon växel av det.
Jag hoppas fortfarande att LHC blir årets superflopp och åker ut. Leksand har för bra lag för att kunna bli inblandad.
+ 1
Jag vet att det är tidigt pä säsongen, men det är Leksands tredje match och ett derby.