Inlägg: 2557346
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Jag tror verkligen Leksand får problem med tanke på Hellkvist och ett lagbygge med lite tveksam backbesättning. Man förlitar sig offensivt på spelare som hade rätt mycket skadeproblem ifjol. Känns lite skakigt.
Ha ha. Så det var inte en riktig match:(
Sorry, men varför fanns den med på aftonbladet och flashscore om det är ren jippo?
Ha ha. Så det var inte en riktig match:(
Sorry, men varför fanns den med på aftonbladet och flashscore om det är ren jippo?
Sv: A proposito de nada
Berge: Jag vet inte om det är skämt som totalt flyger över mitt huvud här men det är alltså en legendarmatch där pengarna går till välgörenhet som spelas.
+ 2
Mora höjer sig alltid när de möter Leksand. Men visst är det pinsamt av Leksand.
Tyvärr är det försäsong och det kan inte dras någon växel av det.
Jag hoppas fortfarande att LHC blir årets superflopp och åker ut. Leksand har för bra lag för att kunna bli inblandad.