Inlägg: 2557351
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}: Håller helt med dig angående Leksand. Tror det är stor risk för flopp vid Siljans södra strand i vinter. LHC, MoDo, Leksand och Malmö kommer vara där i botten när ligan summeras.
Oskarshamn BORDE vara det också, men den fällan tänker jag inte gå i ännu ett år. Det är precis som när Växjö var nykomlingar, i år åker dom ur tänker man, sen står man där, vår efter vår och inser att Växjö blir nog fan kvar ändå.
Så länge Filander och Fröberg är kvar tror jag det finns för mycket hockeykunnande för att åka ur.
Oskarshamn BORDE vara det också, men den fällan tänker jag inte gå i ännu ett år. Det är precis som när Växjö var nykomlingar, i år åker dom ur tänker man, sen står man där, vår efter vår och inser att Växjö blir nog fan kvar ändå.
Så länge Filander och Fröberg är kvar tror jag det finns för mycket hockeykunnande för att åka ur.
+ 4
Ha ha. Så det var inte en riktig match:(
Sorry, men varför fanns den med på aftonbladet och flashscore om det är ren jippo?