Inlägg: 2562128
Sv: A proposito de nada
okay, dags att börja slipa på¨ursäkterna. Bara försäsong, nedtränade, reservkeeper, bortamatch,....alla vill slå oss....etc etc etc ::-)
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{363}: Gällstedt får nog köpa in ett gäng nya visselpipor till kommande träningar i alla fall. Jag tror inte han är särskilt nöjd med kvällens insats. Trots att det bara är träningsmatch…
+ 3