Inlägg: 2567877
Sv: A proposito de nada
Ni som undrar vart Timashov tar vägen så ska han vara med på New York Islanders training camp.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
William2325: någon mer än jag som tror att Timashov kommer bli utgallrad från den campen ganska tidigt..? Tror inte det blir något NHL-kontrakt, möjligtvis ett AHL-kontrakt. Men all lycka till!
Gameday! :D
Gameday! :D
+ 3
Sv: A proposito de nada
William2325: Hade lite svårt för Tima
med sina filmningar och begränsade spel, men jag måste lyckönska honom och hoppas att det går bra, och att han får en plats i laget.
med sina filmningar och begränsade spel, men jag måste lyckönska honom och hoppas att det går bra, och att han får en plats i laget.
Sv: A proposito de nada
Enligt Gällstedt har man tränar PP ca 4-5 ggr under försäsongen och det anser han är tillräckligt. Det oroar mig då det många matcher avgörs i just den spelformen.