Inlägg: 2568781
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jaha, dags idag då.
Jag ska avverka en arbetsdag, ta en bastu och några öl och sen smäller det.
Jag ska avverka en arbetsdag, ta en bastu och några öl och sen smäller det.
+ 4
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Jag får mer känslan att han är där på gamla meriter/gamla kontakter. Han ryker nog tidigt, som du säger.
Fy satan så taggad jag är inför kvällen! Det finaste av lag har inte spelat viktiga hockeymatcher sedan i mars, men nu är det äntligen dags! Brynäs vinner med 5-2 ikväll.
För övrigt har dom smällt upp ett galler pga säkerheten, länk nedan.
Fy satan så taggad jag är inför kvällen! Det finaste av lag har inte spelat viktiga hockeymatcher sedan i mars, men nu är det äntligen dags! Brynäs vinner med 5-2 ikväll.
För övrigt har dom smällt upp ett galler pga säkerheten, länk nedan.
+ 3
Gameday! :D