Inlägg: 2568919
Sv: A proposito de nada
... kikade in på Islanders sida och ser att han är 1 av 38(!) forwards på träningslägret (trainingcamp), så det kanske inte blir så mycket NHL ändå. Återstår att se.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Snart är man på plats ifrån sin vidriga hemstad Linköping. Återtåget börjar nu.
Någon som vet om det är någon samling någonstans? Marsch? Skulle vara väldigt trevligt!
Någon som vet om det är någon samling någonstans? Marsch? Skulle vara väldigt trevligt!
+ 6
Sv: A proposito de nada
Missar jag något eller gäller det erbjudandet för alla lag utom Brynäs?
www.hockeyallsvenskan.se/article/pyaual8da-1el1/view
www.hockeyallsvenskan.se/article/pyaual8da-1el1/view