Inlägg: 2568924
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Qvarre: Jag har fått erbjudandet på mailen. Men där är det inga 349kr/mån eller 400kr till klubben, utan istället 449kr/mån och 350kr till Brynäs. Jag anar ugglor i mossen.
Sjukt märkligt att det är olika summor och att Brynäs inte ens finns med på din länk.
Sjukt märkligt att det är olika summor och att Brynäs inte ens finns med på din länk.
Sv: A proposito de nada
Qvarre: detta är nog en gammal länk i och med att de hänvisar till Cmore som inte längre finns. Modo är med i listan också så får jag chansa så är det där erbjudandet från förra året.
Här har du en länk till hur du kan ta del av säsongens erbjudande.
www.brynas.se/article/9swas0m-1ekad/view
Här har du en länk till hur du kan ta del av säsongens erbjudande.
www.brynas.se/article/9swas0m-1ekad/view
Sv: A proposito de nada
Qvarre: När jag tidigare har sett erbjudandet så har Brynäs funnits med. Här binder man sig dock på 12 månader - annars är det ingen bindningstid.
www.hockeyallsvenskan.se/article/pyaual8da-1el1/view