Inlägg: 2571455
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Det är väl å andra sidan ingen här, och inte heller Alcén på medlemsmötet, som pratar om att det ska värvas spelare nu. Men faktum är att Larsson och Scott ska in i truppen vilket innebär att ett par spelare från fredagens premiärtrupp kommer att få värma bänk.
Men det är ju lite av ett ”i-lands problem” för Gällstedt. Känns som vi har en mycket större konkurrenssituation på forwardsidan nu mot förra säsongen där flera spelare kunde underprestera match efter match men ändå få spela.
Men det är ju lite av ett ”i-lands problem” för Gällstedt. Känns som vi har en mycket större konkurrenssituation på forwardsidan nu mot förra säsongen där flera spelare kunde underprestera match efter match men ändå få spela.
+ 4
Rutin finns i överflöd i truppen i övrigt.