Inlägg: 2571488
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja det är lyxproblem, så det är ju bra att det finns en större konkurrens nu. Laget har potential att vara dominant i ligan.
Men det gäller att spelare som Blomman skapar lite mer offensivt om de ska spela till förmån för ynglingarna när Larsson och Scott ansluter.
Samtidigt behöver även ynglingarna visa under fler matcher att de kan rada upp insatser som mot AIK.
Det visar sig snart ;)
Men det gäller att spelare som Blomman skapar lite mer offensivt om de ska spela till förmån för ynglingarna när Larsson och Scott ansluter.
Samtidigt behöver även ynglingarna visa under fler matcher att de kan rada upp insatser som mot AIK.
Det visar sig snart ;)
+ 3
Men det är ju lite av ett ”i-lands problem” för Gällstedt. Känns som vi har en mycket större konkurrenssituation på forwardsidan nu mot förra säsongen där flera spelare kunde underprestera match efter match men ändå få spela.