Inlägg: 2581391
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Har vi inte blivit "goalied" av den här keepern förut? Är enda namnet jag känner igen...
Sv: A proposito de nada
Peja: Armbågen tar initialt i bröstet å trycks norrut . Pinsam bedömning,,igen i ännu en match. Vår spelare trycker bort spelaren . Å domaren får inga bilder å då blir det en 5:a . Pinsamt är ett understatement.
+ 3
Jag tycker 5an är felaktig. Det är inte tillräckligt mycket kraft för att rättfärdiga 5 minuter. Solklart 2a för armbågstackling.
Man måste också ifrågasätta hur det kan vara korpnivå på tekniken i arenan.