Inlägg: 2581419
Sv: A proposito de nada
Peja: Armbågen tar initialt i bröstet å trycks norrut . Pinsam bedömning,,igen i ännu en match. Vår spelare trycker bort spelaren . Å domaren får inga bilder å då blir det en 5:a . Pinsamt är ett understatement.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Tycker han fäller ut bommen bara (armen) och det far upp från bröst och upp. Inget fel från Brynässpelaren.
+ 1