Inlägg: 2581409
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: första målet inte mycket å göra anser jag.. andra målet halvbilligt..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
parks: ”första målet inte mycket å göra anser jag.. andra målet halvbilligt.”
Första målet kan han inte rädda eftersom han är helt ur position efter första räddningen. Finns noll vilja att hitta tillbaks till rätt position efter första räddningen.
Andra målet väldigt billigt. Oskymd en bit ut. Sällan man ser en mv släppa in ett sådant skott.
Oavsett om man anser att det är tavlor eller ej så kan man inte ha en mv som släpper in 2 mål på typ 6 skott. Det håller inte
Första målet kan han inte rädda eftersom han är helt ur position efter första räddningen. Finns noll vilja att hitta tillbaks till rätt position efter första räddningen.
Andra målet väldigt billigt. Oskymd en bit ut. Sällan man ser en mv släppa in ett sådant skott.
Oavsett om man anser att det är tavlor eller ej så kan man inte ha en mv som släpper in 2 mål på typ 6 skott. Det håller inte
+ 3