Inlägg: 2581406
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: mål nr 2..kan han fixa om han ska vara en klassmv..O få upp oss i SHL...är han den mv tycker du??
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Ja det är helt galet vad skit Lindbäck får. Hade ute spelarna gjort sitt jobb på returen så hoppas jag fokus legat på den första räddningen.
Ja det är helt galet vad skit Lindbäck får. Hade ute spelarna gjort sitt jobb på returen så hoppas jag fokus legat på den första räddningen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: folk har hakat upp sig totalt! Kan garantera att Clara inte heller hade räddat det skottet för det gick ruskigt snabbt och perfekt placerat.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: första målet inte mycket å göra anser jag.. andra målet halvbilligt..
Först räddar han ett friläge där backarna tappar markering på returen. Därefter får en spelare komma helt fri med fart i slottet.
Jösses!