Inlägg: 2581412
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: folk har hakat upp sig totalt! Kan garantera att Clara inte heller hade räddat det skottet för det gick ruskigt snabbt och perfekt placerat.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Svag andraperiod och ett hål i Lindbäcks plock som materialförvaltaren måste laga. Rida ut 5:an nu och sen börja spela lite hockey så ska vi nog vända på det här. 7 skott och 2 mål är ingen målvakt nöjd med.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Farsang: ser inte ut som ett speciellt hårt skott och tar väl på plocken upp i nättaket?