Inlägg: 2581425
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: mål nr 2..kan han fixa om han ska vara en klassmv..O få upp oss i SHL...är han den mv tycker du??
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Jo visst. Det hade ju varit att föredra om Lindbäck någon gång klev upp och tog dem där puckarna. Men tycker det är hårt att klandra honom för dessa mål.
Men han är inte godkänd denna säsong. Det krävs klart bättre spel från hans sida.
Men han är inte godkänd denna säsong. Det krävs klart bättre spel från hans sida.