Inlägg: 2588218
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: Det har dom väl fortsatt med efter 1989 . Är en anl till vi inte ser ryssar i sport . Utom bla tennis .
Sv: A proposito de nada
Sämsta domaren hittills, hittar riktigt tveksamma utvisningar åt båda hållen.
Sv: A proposito de nada
Med tanke på att Kalmar lirade i ettan förra året gör dom det jäkligt bra.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Exemplariskt perfekta Löven, som inte gör något fel och som redan är klar för shl. Har alltså tappat 4-0 till 4-3.
Hur kan det gå till? De som har sånt exemplariskt spel?
Hur kan det gå till? De som har sånt exemplariskt spel?
+ 5
Sv: A proposito de nada
Bättre Brynäs spelar numerärt underläge i 60 minuter, jävlar vad dem har koll på grejerna då..
Därför ser jag inget glamoröst i den röda maskinen ....