Inlägg: 2588221
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
gwl: Jag har inte varit så här intresserad av hockey på typ 10 år och det känns för jäkla kul med allsvenskan. Typ halva laget är nytt blandat med juniorer och vi har bara förlorat en match såhär långt. Det är otroligt.
+ 10
Sv: A proposito de nada
gwl: Haha, så fort vi gör en knackig period eller match är det klasskillnad mellan oss och Löven och de är redan klara för SHL…
+ 4
Hur kan det gå till? De som har sånt exemplariskt spel?