Inlägg: 2589581
Sv: A proposito de nada
Honken72: Är faktiskt imponerad av er inledning. Risken är såklart att Löven kontrar sönder er, men hittills är ni det klart bättre laget.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}: Känns som att Löven fått matchen dit dom vill. Hålla tätt i början så motståndaren blir frustrerad för att sen kontra sönder
Sv: A proposito de nada
{5647}: eller att löven spelar fullt med huvudtacklingar/knätacklingar. För inte tala om att åka över målvakter