Inlägg: 2589584
Sv: A proposito de nada
{5647}: Känns som att Löven fått matchen dit dom vill. Hålla tätt i början så motståndaren blir frustrerad för att sen kontra sönder
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sigge: Delvis. Brynäs måste förstå att man kan inte byta chanser mot Löven för då är de för bra. Brynäs ska hålla ihop laget, spela systematiskt och inte låta det bli hawaii.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sigge: nja, är väl inget lag som vill vara parkerad i defensivzon.. ok om man håller motståndaren på utsidan.. men vi skapar lite för farliga chanser
Sv: A proposito de nada
Sigge: Det är också tydligt att Brynäs har HAs två bästa kedjor och för tillfället två högst mediokra.
+ 1