Inlägg: 2589594
Sv: A proposito de nada
Sigge: Delvis. Brynäs måste förstå att man kan inte byta chanser mot Löven för då är de för bra. Brynäs ska hålla ihop laget, spela systematiskt och inte låta det bli hawaii.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}: jag tror att vi ordnar det, om ni lovar att vara före tik i tabellen efter 52 omg
+ 1
Sv: A proposito de nada
{5647}: tycker vi är alldeles för glesa bakåt. Nu har löven förvisso haft mycket snabba omställningar.
Men även när det lite mer ”uppställt” så känns vi glesa. Förlorar man sin duell blir det stoooora ytor.
Men även när det lite mer ”uppställt” så känns vi glesa. Förlorar man sin duell blir det stoooora ytor.
Sv: A proposito de nada
Blomman ser ju ut att glömt skridskorna ikväll igen. Hasar omkring i blindo.