Inlägg: 2598060
Sv: A proposito de nada
Jag har tyvärr en dålig känsla inför kvällen. Nästjumbon tycker och tror vi alla bör vara en lätt match. Risk för att spelarna tycker och tror detsamma, så om några timmar sitter vi i en flod av tårar igen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dabif: Såg att HV hade 1 förlust på första 15 matcherna. Brynäs är inte riktigt där. Dagsform och skador kommer att avgöra.