Inlägg: 2603630
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vad är det för krismöten du pratar om? Det har jag helt missat.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Dom har stängt in sig efter typ 3 matcher och tagit ett snack. Hur kan man missat det?
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: "krismöten" skrev jag och då menar jag när dom låste in sig samt mötet dagen efter.