Inlägg: 2603633
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: "krismöten" skrev jag och då menar jag när dom låste in sig samt mötet dagen efter.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Aha. Det hade jag dålig koll på.
Viktigt att ta ledningen för nu kan inte Nybro fortsätta att parkera bussen om de vill vinna eller ta poäng.
Viktigt att ta ledningen för nu kan inte Nybro fortsätta att parkera bussen om de vill vinna eller ta poäng.