Inlägg: 2607345
Sv: A proposito de nada
Lindström: Larsson ser ganska blek ut. Har tjejen lämnat honom, eller???
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vår spelare blir pååkt och får en utvisning. Sen är våra special teams piss som vanligt. Och såklart behöver vi kämpa som fan får våra mål och motståndet kan lägga höstlöv och göra mål.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Otrolig skotttäckning där av Östersund spelaren. Sjukt av backarna att bara släppa in han där
+ 1