Inlägg: 2607338
Sv: A proposito de nada
Plocka bort Larsson & Rödin ett par PPen så kanske dom ORKAR koncentrera sig…
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Riktigt snyggt av Larsson när han iscensatte spelvändningen som slutade med att Rödin fick jätteläge i slottet. Nu hittade domarna verkligen en direkt felaktig utvisning på Larsson som naturligtvis resulterar i 1-1.
Av allt att döma ser Lindbäck pucken hela vägen men hinner inte reagera, med reservation för att kameravinkeln var missvisande.
Av allt att döma ser Lindbäck pucken hela vägen men hinner inte reagera, med reservation för att kameravinkeln var missvisande.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lindström: Larsson ser ganska blek ut. Har tjejen lämnat honom, eller???
+ 1
Sv: A proposito de nada
Fan vad jag tycker Lindstein spelat upp sig rejält dem senaste 5 matcherna asså. STABIL