Inlägg: 2607352
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Bra första 15 min men en hel del oskärpa i avsluten. Bättre balans i kedjorna när Ölund och Scott är tillbaka. Benn tafflig i täckningen vid kvitteringen, stod mest och skymde Lindbäck.
Bättre skärpa nu i andra.
Bättre skärpa nu i andra.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tycker inte det är så tydligt att Lindbäck inte kunde se pucken. Sen undrar man vad sjutton BP pysslar med, Östersund har en bra skytt i hela truppen och denne fick tid på sig att måtta skott från bra position.
+ 2