Inlägg: 2607347
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: så trött på att alla säger att det är billiga utv...för motståndarna Larsson säger inget o åker ut o sätter sig...
Det kommer alltid utv...åt ena eller andra hållet..
Vi slarvar bort två egna utv...o ska spela något slags...Vi är bäst spel...
Vi får skylla oss själva. O inte på domarna...så trött på det gnället
Det kommer alltid utv...åt ena eller andra hållet..
Vi slarvar bort två egna utv...o ska spela något slags...Vi är bäst spel...
Vi får skylla oss själva. O inte på domarna...så trött på det gnället
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja:
Ett bra avslut i deras PP så inget att säga om det.
Fruktansvärt tama avslut från Brynäs sida dock så Brynäs har sig själva att skylla att de inte leder med 4, 5 mål
Ett bra avslut i deras PP så inget att säga om det.
Fruktansvärt tama avslut från Brynäs sida dock så Brynäs har sig själva att skylla att de inte leder med 4, 5 mål
Sv: A proposito de nada
Peja: Inte helt säker jag heller men vill nog i.a.f. reservera mig för att 1-2 spelare stod i vägen. Brynässpelaren stod ju i skottet och motspelare rakt framför också som det såg ut.
Av allt att döma ser Lindbäck pucken hela vägen men hinner inte reagera, med reservation för att kameravinkeln var missvisande.