Inlägg: 2607688
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Japp, skapar man så mycket som BIF gör i matcherna så behöver man inte vara orolig för framtiden. Oavsett resultat så är Brynäs det absolut bästa laget i serien.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spelar man så här resten av serien, så har vi inte så mycket att oroa oss för. Det är ju inte direkt halvlägen vi skapar. Skulle vara intressant med ett XG på den här matchen.
+ 7