Inlägg: 2607698
Sv: A proposito de nada
Spelar man så här resten av serien, så har vi inte så mycket att oroa oss för. Det är ju inte direkt halvlägen vi skapar. Skulle vara intressant med ett XG på den här matchen.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Skulle vara väldigt orolig om vi spelar såhär. Finns fler lag som har bra målvakter. De sk stjärnor vi har sen SHL måste visa vägen . Bottenlag måste vi slå alla dagar i veckan,