Inlägg: 2607785
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Precis sett klart matchen (såg den i efterhand).
Känns som björklöven hemma. Totalt överlägsna men lyckas inte få in pucken.
”Skönt” med två P iallafall. Kändes som en match där vi vinner skotten med 40-10 men ändå torskar med 2-3..
Kändes som vi gick på 80% de två första perioderna, blir väl så med ’urladdning’ mot löven och ett betydligt sämre motstånd idag..
Känns som björklöven hemma. Totalt överlägsna men lyckas inte få in pucken.
”Skönt” med två P iallafall. Kändes som en match där vi vinner skotten med 40-10 men ändå torskar med 2-3..
Kändes som vi gick på 80% de två första perioderna, blir väl så med ’urladdning’ mot löven och ett betydligt sämre motstånd idag..
+ 2
Sv: A proposito de nada
{10071}: Så är det, men vad gör det för skillnad? Att svära över dåligt spel har inte någon påverkan på något öht. Skillnad vore det jag stod i riksdagens kammare, men nu handlar det bara om ett hockeyforum... Och ingen spelare surfar in på hockeysnack under matchens gång och blir sårad.
Det är ett sånt icke-problem att bli upprörd över.
Det är ett sånt icke-problem att bli upprörd över.
Mjaa, förstår vad du menar, men just det du säger, att i affekt uttrycka sig är oftast inte det smartaste man gör, och självklart blir jag också både förbannad och frustrerad över saker i matchen, men låt det gå en liten tid innan spyan kommer ut här i forumet, då tror jag det blir lite mer balanserat…🥰