Inlägg: 2607791
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Där har vi väldigt olika uppfattningar, du befinner dig på ett publikt forum och har gömt dig bakom ett sk. ”Nickname” därav tycker du att du kan uttrycka dig nästan hur som helst utan konsekvenser, tyvär väldigt vanligt både här & där, men ditt sk.” Nickname” är ju också ditt varumärke här på forumet, vårda det ömt, så tror jag du blir mer trovärdig…🤘😊
Där har vi väldigt olika uppfattningar, du befinner dig på ett publikt forum och har gömt dig bakom ett sk. ”Nickname” därav tycker du att du kan uttrycka dig nästan hur som helst utan konsekvenser, tyvär väldigt vanligt både här & där, men ditt sk.” Nickname” är ju också ditt varumärke här på forumet, vårda det ömt, så tror jag du blir mer trovärdig…🤘😊
+ 3
Det är ett sånt icke-problem att bli upprörd över.