Inlägg: 2613998
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Första- och andrakedjan måste upp om vi ska få poäng ikväll. Övriga kedjor bra ock stabilt bakåt.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Kan tv4 börja köra med neutrala kommentatorer.
Just nu sitter man och lyssnar på två gubbar som enbart hyllar och pratar om djurgården hela tiden.
Just nu sitter man och lyssnar på två gubbar som enbart hyllar och pratar om djurgården hela tiden.
+ 3
Sv: A proposito de nada
DIF = Vattenskidklubb...
Hur många solklara hakningar har zebrorna "missat"????
Hur många solklara hakningar har zebrorna "missat"????
+ 3