Inlägg: 2614003
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
gwl: "Kan tv4 börja köra med neutrala kommentatorer.
Just nu sitter man och lyssnar på två gubbar som enbart hyllar och pratar om djurgården hela tiden."
Du menar som skrik Lena och Sanny expert kommentator (mr Färjestad)
Jag tycker kommentatorerna(expert) på HA sidan av tv4 play är helt OK,
Så länge jag slipper skrik Lena!! mm så är jag nöjd. ;-)
Just nu sitter man och lyssnar på två gubbar som enbart hyllar och pratar om djurgården hela tiden."
Du menar som skrik Lena och Sanny expert kommentator (mr Färjestad)
Jag tycker kommentatorerna(expert) på HA sidan av tv4 play är helt OK,
Så länge jag slipper skrik Lena!! mm så är jag nöjd. ;-)
Sv: A proposito de nada
gwl: Tycker de hyllat Öhlund , Kinvall, Udd, Clara, Kopacka, boxplayspelet också. Kan ha missat något
+ 7
Sv: A proposito de nada
gwl: lex Bosse Hansson på sin tid i SVT, AIK-nål på kavajslaget, inte så ”subtilt”😂😂
+ 1
Sv: A proposito de nada
gwl: med tanke på Brynäs form jämfört med Djurgårdens form den senaste tiden, så är det inte så konstigt
+ 1
Just nu sitter man och lyssnar på två gubbar som enbart hyllar och pratar om djurgården hela tiden.