Inlägg: 2614406
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: individuell skicklighet trumfar inte spelidé i special teams om försvarande lag läser sönder vårat idéfattiga PP. Det handlar om att lösa 2 minuter. Det klarar man med smartness. Ove bör lyftas ut från båset, han har inte bevisat något sen han la skridskorna på hyllan. Tränarjobb är inte för alla
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Vi har överlägset störst budget, vi har överlägset bästa laget på pappret med otroligt mycket individuell skicklighet. Det räcker inte med individuell skicklighet i PP det är Ove som sätter hur vi ska spela. En spelidé som uppenbarligen inte funkar?
I 5 mot 5 över tid så lyckas vi göra mål pga nämnda skicklighet. Det borde inte vara så svårt att begripa även för en som inte har så bra koll på sporten.
I 5 mot 5 över tid så lyckas vi göra mål pga nämnda skicklighet. Det borde inte vara så svårt att begripa även för en som inte har så bra koll på sporten.
Hur lallig tror ni att Hockeyallsvenskan är?
Vi besitter ett uselt målvaktsspel samt otroligt undermåligt PP, ändå ligger vi etta. Det gör man givetvis inte utan struktur och en spelidé i hockeyallsvenskan.
Hade vi vunnit enbart på individuell skicklighet så hade det visat sig i PP, men så ser inte verkligheten ut.