Inlägg: 2614411
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10375}: Det är bara så otroligt intressant hur du vänder på allt du skriver för att det ska passa din egna filosofi.
Du fastslår alltså att vi i 5mot5 gör mål pga individuell skicklighet och inte pga att vi skapar chanser genom vår spelidé?
Visa mig gärna vad du grundar detta på. Ser fram emot den läsningen!
Du slår fast saker utan något som helst grund att stå på, du sjunker.
Du fastslår alltså att vi i 5mot5 gör mål pga individuell skicklighet och inte pga att vi skapar chanser genom vår spelidé?
Visa mig gärna vad du grundar detta på. Ser fram emot den läsningen!
Du slår fast saker utan något som helst grund att stå på, du sjunker.
+ 5
Sv: A proposito de nada
{10375}:
”Det räcker inte med individuell skicklighet i PP det är Ove som sätter hur vi ska spela. En spelidé som uppenbarligen inte funkar?
I 5 mot 5 över tid så lyckas vi göra mål pga nämnda skicklighet.”
Du säger ju emot dig själv i ditt inlägg, utan att veta om det själv förmodligen. Och så fick du med att det borde vara enkelt att begripa även för en som inte har ”så bra koll på sporten”… Sött…
”Det räcker inte med individuell skicklighet i PP det är Ove som sätter hur vi ska spela. En spelidé som uppenbarligen inte funkar?
I 5 mot 5 över tid så lyckas vi göra mål pga nämnda skicklighet.”
Du säger ju emot dig själv i ditt inlägg, utan att veta om det själv förmodligen. Och så fick du med att det borde vara enkelt att begripa även för en som inte har ”så bra koll på sporten”… Sött…
+ 5
I 5 mot 5 över tid så lyckas vi göra mål pga nämnda skicklighet. Det borde inte vara så svårt att begripa även för en som inte har så bra koll på sporten.