Inlägg: 2619806
Sv: A proposito de nada
{10452}: Larvigt att sitta och påstå att andra personer ljuger om sina kontakter/källor, samtidigt som du vill att vi ska tro på dig.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: vad är det som är larvigt gubben.. vilka värvningar har denna kille haft rätt med enligt sin källa😂? Jag gav hockeysnack shane Harper , Berglund osv så jo jag tror ni kan lita på mig och min källa…
+ 1