Inlägg: 2619831
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: vad är det som är larvigt gubben.. vilka värvningar har denna kille haft rätt med enligt sin källa😂? Jag gav hockeysnack shane Harper , Berglund osv så jo jag tror ni kan lita på mig och min källa…
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10452}: "Jag gav hockeysnack shane Harper , Berglund osv så jo jag tror ni kan lita på mig och min källa…"
Gav HS Harper, Bergluns osv? Ditt konto är registrerat 5:e december..
Gick tillbaka i arkivet och såg vem som avslöjade Harper. Ett konto vid namn Kevin47 som är avstängd är i Brynäsboken. Där ser man!
Gav HS Harper, Bergluns osv? Ditt konto är registrerat 5:e december..
Gick tillbaka i arkivet och såg vem som avslöjade Harper. Ett konto vid namn Kevin47 som är avstängd är i Brynäsboken. Där ser man!
+ 17