Inlägg: 2629052
Sv: A proposito de nada
Nu har jag kanske sett totalt 5 Brynäsmatcher denna säsong men har varit ett sjukt klagande på AL, nu släpper Clara en tavla. Kan det vara så enkelt att era backar är på tok fördåliga på att sortera framför mål och ge fri sikt?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SPOODI: har du bara sett 5 matcher tycker jag det är bättre att du bara håller igen munnen 😂
+ 2