Inlägg: 2629056
Sv: A proposito de nada
SPOODI: har du bara sett 5 matcher tycker jag det är bättre att du bara håller igen munnen 😂
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Aikarna klänger som kärlekskranka fjortisar på Brynäsarna, zebrorna har missat ett gäng…
Edit. Zebrorna vaknade
Edit. Zebrorna vaknade
Sv: A proposito de nada
Farsang: släpper man en tavla varje match så bör det handla om ett systemfel, eller för dåliga målvakter. Eller menar du att jag har fel?