Inlägg: 2629061
Sv: A proposito de nada
Farsang: släpper man en tavla varje match så bör det handla om ett systemfel, eller för dåliga målvakter. Eller menar du att jag har fel?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SPOODI: hade du sett Lindbäcks tavlor så hade du förstått att det inte enbart är försvarets fel.
Försöker man ta tre puckar med plocken som är påväg mot klubbhandskens kryss, Så tänker man inte klart/är inte fokuserad på hur man ska agera mellan två stolpar.
Alla tre blev mål.
Försöker man ta tre puckar med plocken som är påväg mot klubbhandskens kryss, Så tänker man inte klart/är inte fokuserad på hur man ska agera mellan två stolpar.
Alla tre blev mål.
+ 1