Inlägg: 2634031
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
pjåtor: Läste idag på Expr eller var det AB (sillysurr) att han var i princip klar för BIF. Alla var ombord. Man skulle bara dubbelkolla att finansieringen höll . Precis då hoppade FBK in i leken. The rest is history som det heter.
Lite en ”dammned if you do - dammned if you dont” situation för JA om man sammanfattar några skribenter härinne.
Lite en ”dammned if you do - dammned if you dont” situation för JA om man sammanfattar några skribenter härinne.
+ 1
Sv: A proposito de nada
pjåtor:
Ruskigt bra idag. Men det är långt kvar av säsongen men FBK har verkligen hittat en bra målis, men samtidigt är det ju så att spelar man i ett lag med ambitioner för att ta SM guld så höjer man sig generellt när man har ett bra försvar framför sig
Ruskigt bra idag. Men det är långt kvar av säsongen men FBK har verkligen hittat en bra målis, men samtidigt är det ju så att spelar man i ett lag med ambitioner för att ta SM guld så höjer man sig generellt när man har ett bra försvar framför sig