Inlägg: 2634052
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Jag har funderat på om det är ngn ök dom mellan att om(när) FBKs ordinarie är tillbaks så "lånar" dom ut Brattström också istället för att Brynäs fick honom nu ock kanske tappade Clara.
Kan ju visa sej bli en bra "win-win" i slutändan, taget att det nu är så?
Jag har funderat på om det är ngn ök dom mellan att om(när) FBKs ordinarie är tillbaks så "lånar" dom ut Brattström också istället för att Brynäs fick honom nu ock kanske tappade Clara.
Kan ju visa sej bli en bra "win-win" i slutändan, taget att det nu är så?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: AB var det som skrev om Brattström:
” En källa säger att parterna i princip var överens men att Brynäs en sista gång behövde säkerställa den ekonomiska finansieringen.
Då dök plötsligt Färjestad upp och sedan gick det fort. Klubben erbjöd kontrakt över hela säsongen och en lön Brattström accepterade och så var affären klar”
Rätt eller fel - hade det varit en bra värvning? Ska JA klandras som inte fick till den eller skulle han ha klandrats om han hade fått till den?
Väcker tankar om soffcoachningens dilemma…
Tror några svarar ja (JA… häpp!) på bägge frågorna om han ska/skulle klandras 🙂
” En källa säger att parterna i princip var överens men att Brynäs en sista gång behövde säkerställa den ekonomiska finansieringen.
Då dök plötsligt Färjestad upp och sedan gick det fort. Klubben erbjöd kontrakt över hela säsongen och en lön Brattström accepterade och så var affären klar”
Rätt eller fel - hade det varit en bra värvning? Ska JA klandras som inte fick till den eller skulle han ha klandrats om han hade fått till den?
Väcker tankar om soffcoachningens dilemma…
Tror några svarar ja (JA… häpp!) på bägge frågorna om han ska/skulle klandras 🙂
+ 3
Lite en ”dammned if you do - dammned if you dont” situation för JA om man sammanfattar några skribenter härinne.