Inlägg: 2647571
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Så man blir bra automatiskt så fort man blir uttalad förstamålis? ;)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Har du tränat ett lag??
Ledningen visade klart o tydligt att det är DIG vi tror på!!!
Han är ung...lyfter sig...backar vet var de har honom..vet va de får.. mer tydlig rollfördelning...
Vill du ha mer???.?
Ledningen visade klart o tydligt att det är DIG vi tror på!!!
Han är ung...lyfter sig...backar vet var de har honom..vet va de får.. mer tydlig rollfördelning...
Vill du ha mer???.?
+ 2