Inlägg: 2647575
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Oj, var kom den ifrån? Aggressivt.
Du skrev att Claras framgångar beror på att han blev uttalad förstamålis. Ingenting annat. Jag ställde mig kritisk till att Clara skulle ha börjat spela bättre bara för att han blev uttalad förstamålis.
Du skrev att Claras framgångar beror på att han blev uttalad förstamålis. Ingenting annat. Jag ställde mig kritisk till att Clara skulle ha börjat spela bättre bara för att han blev uttalad förstamålis.
Ledningen visade klart o tydligt att det är DIG vi tror på!!!
Han är ung...lyfter sig...backar vet var de har honom..vet va de får.. mer tydlig rollfördelning...
Vill du ha mer???.?