Inlägg: 2666374
Sv: A proposito de nada
Mickesgolf: nFörutsätter att de hämtar in Rautio direkt , om de nu är kvar i slutspelet så länge menar jag.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jockster : varför börjar det mesta du skriver med ett n?
Ganska avslagen och ointressant match för övrigt, enda att spela för är den lilla chansen att kopacka skulle kunna få rekordet
Ganska avslagen och ointressant match för övrigt, enda att spela för är den lilla chansen att kopacka skulle kunna få rekordet
+ 2