Inlägg: 2669654
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}: Även SHL är sämre, fler räddningsplankor än vanligt i IKO, HV, Örebro, Malmö, Rögle, Modo. Bra år att fightas i botten.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{5647}: Off topic; kom just på att DIF-klacken brukade skandera:”Argentina, Argentina, Argentina” slutet 70 tidigt 80 när polis eller vakter var tvugna att gå in på läktaren och stävja klackens ”oskyldiga små hyss”.
+ 1
För övrigt är er avslutning riktigt imponerande, även om jag tycker att allsvenskan generellt varit väldigt svag i vinter. Löven och DIF mycket sämre än ifjol. Mora som tappade fem spelare till en högre liga och sin tränare kunde ändå hålla sig kvar i toppen. Helt ärligt så vet ni nog alla att ni kunnat vinna med mycket större marginal om ni inte haft strulet med målvakterna och att spelet hackat väldigt mycket. Hade ni spelat som ni gjort på slutet skulle ni troligen kunnat utmana Lövens poängrekord på 121 poäng.