Inlägg: 2669691
Sv: A proposito de nada
{5647}: Även SHL är sämre, fler räddningsplankor än vanligt i IKO, HV, Örebro, Malmö, Rögle, Modo. Bra år att fightas i botten.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Ja alltså hockeyallsvenska är inte sämre i år. Tvärtom har den aldrig varit bättre.
Det enda laget i topp 6 som truppmässigt är sämre i år än ifjol är ju Djurgården. Lägg därtill två riktigt starka nykomlingar i Kalmar och Nybro.
Ja alltså hockeyallsvenska är inte sämre i år. Tvärtom har den aldrig varit bättre.
Det enda laget i topp 6 som truppmässigt är sämre i år än ifjol är ju Djurgården. Lägg därtill två riktigt starka nykomlingar i Kalmar och Nybro.
+ 3