Inlägg: 2682827
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: bara negativt vet jag inte.
Jag berömde t.ex er lirare #19. Men det är nog lättare att läsa/se de negativa texterna andra skriver. Ett stängt forum gynnar ingen.
Sedan kan jag hålla med om att vissa har för låg nivå på sina inlägg. :)
Jag berömde t.ex er lirare #19. Men det är nog lättare att läsa/se de negativa texterna andra skriver. Ett stängt forum gynnar ingen.
Sedan kan jag hålla med om att vissa har för låg nivå på sina inlägg. :)
+ 2
Sv: A proposito de nada
Davey85: ” Fan vad gött att vi ändå kan ha Modoiter som är helt besatta av Brynäs här,”
Du glömde Timråiten som var här och flämtade, dessa stackare som inte har någon hockey att titta på nu, så då kommer dom till moderklubben Brynäs för en gemenskap och ett genuint hockeyintresse..🥰
Du glömde Timråiten som var här och flämtade, dessa stackare som inte har någon hockey att titta på nu, så då kommer dom till moderklubben Brynäs för en gemenskap och ett genuint hockeyintresse..🥰
+ 3
Sv: A proposito de nada
Davey85: Jösses. Man får hårdare tacklingar av tioåringar på allmänhetens åkning.
Men, det kanske där gränsen går for Brynäsare? En gigantisk skillnad mot Salmnings tid.
Men, det kanske där gränsen går for Brynäsare? En gigantisk skillnad mot Salmnings tid.
För övrigt ingen filmning alls.